L’Agrupació Musical d’Ontinyent, sota la direcció d’Álvaro Gómez Gómez, oferirà un concert solidari a benefici d’ADELA-CV, en homenatge a Santa Cecília i a totes les persones que lluiten contra l’ELA.
📅 Dissabte 22 de novembre | 🕖 19:00 h
📍 Teatre Echegaray (Ontinyent)
🎟️ Preu: 5 €
Compra tus entradas en este enlace: https://entradasparaeventos.es/show-detail/240
Una vesprada de música, emoció i solidaritat 💚

